Preču aizsardzības sistēmas un prezentācijas sistēmu risinājumi

Preču aizsardzības sistēma (EAS) aizsargā preces pret zagšanu un ļauj veikala personālam pievērsties preču tirdzniecībai un klientu apkalpošanai.

 

(EAS) sistēmas sastāv no antenām pie veikalu izejām un drošības elementiem piestiprinātiem pie precēm, kas iedarbina signalizāciju, ja tie nonāk starp antenām, bet nav deaktivēti vai atvienoti no precēm.

(EAS) ļauj aizsargāt plaša spektra preces. Sistēmas izvēle ir atkarīga no veikalā piedāvātas produkcijas klāsta. Visbiežāk sastopamie drošības elementi ir cieti piekaras, kas ar adatas palīdzību ir piestiprināti pie drēbēm, vienreiz lietojamas uzlīmes uz precēm un seiferi precēm ar augstu vērtību, kā piemēram «Gilette» skūšanās piederumiem, kompaktdiskiem, DVD diskiem, Blueray diskiem, datorspēlēm CD formātā u.c.

PRISTIS piedāvā visas trīs tirgū pieejamās (EAS) tehnoloģijas:

•             AM (akustomagnētiskā)

•             RF (radiofrekvenču)

•             EM (elektromagnētiskā)

AM tehnoloģija ir mūsu pirmais ieteikums – tā nodrošina vislabāko preču aizsardzības rezultātu lielveikalos, modes preču veikalos, elektronikas un elektro preču veikalos ar pašapkalpošanos, aptiekās, kosmētikas veikalos u.c.

EM sistēmas tiek izmantotas īpašos gadījumos bibliotēkās, aptiekās.

RF sistēmas tiek izmantotas īpašos gadījumos, kad pasūtītāji jau izmanto esošas RF tehnoloģijas, tās rentabliem risinājumiem mazākos veikalos.

AM tehnoloģiju priekšrocības ir šādas:

•             Jaunākās tehnoloģijas

•             Darbojas plašās izejās

•             Augsts identifikācijas līmenis

•             Atpazīst veikala ratiņos ievietotas preces

•             Daudzveidīgi drošības elementi

•             Vadošā tehnoloģija marķēšanai ražošanas posmā

Preču drošas prezentācijas risinājumi tiek lietoti, lai pievilcīgā, bet drošā veidā izstādītu apskatei preces ar augstu vērtību, ļautu klientiem darboties ar tādiem produktiem, kā MP3 atskaņotāji, klēpjdatori, viedtālruņi, fotokameras, planšetdatori, elektriskie darbarīki u.c. un tādējādi palielinātu šo preču pārdošanas apjomus. Preču drošas prezentācijas risinājums ir vienlaikus drošības, barošanas un prezentācijas ierīce. Barošanas funkcija nodrošina, ka apskatei izstādītā prece ir vienmēr uzlādēta un pircējs var jebkurā brīdī izmēģināt to darbībā.

Pircēju uzvedību vada pozitīvas emocijas un mijiedarbība ar “dzīvu” preci, kas pastiprina vēlmes nopirkt to. 

Preču drošas prezentācijas risinājumi sniedz mārketinga menedžeriem datus par to, cik reižu pircēji ir darbojušies ar katru konkrēto produktu.