Apkalpošana

Mūsu vīzija ir apmierināts klients. Lai to sasniegtu, esam izvirzījuši mērķi kļūt par klienta partneri un palīgu visos jautājumos, kas saistīti ar ēku tehniskajām sistēmām. Tehniskās sistēmas, kuras mēs apkalpojam ir mūsdienīgas un energoefektīvas, un, pateicoties servisa meistaru profesionālajai sistēmu apkalpošanai, tās uzticami darbojas daudzus gadus.

Kādus pakalpojumus mēs piedāvājam

Ēku inženierkomunikāciju sistēmu uzturēšana

Mēs nodrošinām visu ēkā esošo inženiersistēmu apkalpošanu. Klientam nav nepieciešams slēgt līgumus ar dažādiem servisa pakalpojumu sniedzējiem, lai nodrošinātu ēkā esošo tehnisko sistēmu apkalpošanu – pietiek ar vienu līgumu ar PRISTIS, kas nodrošina visu klienta tehnisko jautājumu atrisināšanu, t.sk. sīkos remontdarbus.

Mēs piedāvājam šādus pakalpojumus:

  • Apkure, ūdens, ventilācija. Kanalizācijas sistēmu remonts un apkope
  • Saldēšanas sistēmu remonts un apkope,
  • Elektrisko sistēmu vadība, remonts un apkope
  • Automātisko ugunsgrēka atklāšanas un trauksmes signalizācijas sistēmu remonts un apkope
  • Drošības un piekļuves sistēmu remonts un apkope
  • Videonovērošanas sistēmu remonts un apkope
  • Gāzes dzēšanas sistēmu remonts un apkope
  • Ugunsdrošības automatizācijas remonts un apkope
  • Ēku automatizācijas (BMS) remonts un apkope
  • Preču aizsardzības sistēmu remonts un apkope
  • Palīgstrādnieku serviss
  • Inženiersistēmu pārbaude pirms inspekcijas, garantijas periodā

Kā mēs to darām

Tehniskā vadītāja pakalpojums

Ar kompleksu tehniskās apkopes līgumu klients savu ēku nodod PRISTIS tehniskajam vadītājam, kurš pilnībā pārzina ēku inženiersistēmas un nodarbojas ar visiem jautājumiem, kas ar tām saistīti. Visiem PRISTIS tehniskajiem vadītājiem ir vairāku gadu garumā uzkrāta  praktiskā pieredze un regulāri apgūtas jaunākās tehnoloģijas savā jomā, kā arī ilgstoša pieredze uzņēmējdarbībā. Tas dod iespēju rast risinājumus dažādām tehniskām problēmsituācijām, kuras citu uzņēmumu pārstāvji nav spējuši atrisināt.

Inženiersistēmu audits

Tiek nofiksēts apkalpojamo inženiersistēmu tehniskais stāvoklis, konstatēti defekti un trūkumi, kā rezultātā tiek piedāvāts risinājums sistēmas remontam, tās darbības un efektivitātes uzlabošanai.

Tehnoloģisko sistēmu energoefektīva darbība

Mūsu tehniskajiem vadītājiem ir ilgtermiņa praktiskā pieredze ar tādām automātikas sistēmām, kā Schneider, Siemens, Honeywell u.c., pateicoties kam mēs spējam nodrošināt vislabāko iespējamo uz pieprasījumu balstītu vadību, izmantojot klienta esošo automatizācijas sistēmu. Turklāt pateicoties tam, ka PRISTIS ir arī lielākais ēku automatizācijas sistēmu (BMS) ieviesējs Igaunijā, mēs arī Latvijā varam uzlabot novecojušu ēku automatizācijas sistēmas līdz modernam līmenim.

24/7 servisa atbalsts un darbu kontrole

Klientu atbalsts ir pieejams 24/7

Automatizēta tehniskās apkopes darbību monitoringa sistēma ļauj klientam sekot līdzi apkopes darbībām, reakcijas laikam, tādējādi nodrošinot augstu pakalpojuma kvalitāti.

Process

1

Klientu vajadzību un vēlmju identificēšana

2

Apkalpojamo sistēmu tehniskā stāvokļa audits

3

Tehniskās apkopes plāna izstrāde

4

Apkalpošanas plāna prezentācija klientam, saskaņošana ar klientu

5

Apkalpošanas līguma noslēgšana

6

Tehniķu iepazīstināšana ar objektiem. Nepieciešamības gadījumā apmācība par klienta iekšējām procedūrām

7

Tehniskā apkope un ikdienas kļūdu pārbaude caur BMS

8

Inženiersistēmu sezonālā regulēšana

Pakalpojumu izmanto

Kontaktpersona

Valts MartiniEkspluatācijas dienesta vadītājs

Izmaksu pieprasījumsPieprasīt piedāvājumu